неділю, 4 грудня 2011 р.

Модуль 5. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені не тільки поміркувати над тим, як я можу використати Інтернет-рескурси у своїму проекті, а що головне, які ролі можуть мати учні під час цього використання: пошуковці, аналітики, стражі. У мене при цьому виник сумнів щодо того як це можна поєднати у своєму проекті. При цьому не з точки зору його "прописування", а з точки зору реальної реалізації. Я пропоную вчителю економіки такий проект, а він розуміє, що у нього попереду ще величезна глиба. Думаю, що дітей до пошуку в Інтернеті слід готувати поетапно, пропонуючи їм ці ролі. Але коли та як? Треба ще міркувати...
Цей модуль дозволив мені проконтролювати себе як тренера: чи завжди я дотримуюсь пропонованої методики виконання вправ. Так було із вправою 3-2-1. Коли я була в ролі учня, я чітко дотрималась цієї методики. В інших ролях - ні. Тому мені у майбутньому для цієї вправи  слід ще попрактикуватись у ролі вчителя та батька.
Для мене було відкриттям теза, що ми пишемо тематичне питання про свою громаду як один із способів того, як унеможливити плагіат в Інтернеті. Здорово!
Мені була корисна вправа обговорення презентації вчителя не тільки для мого проекту. По-перше, я зрозуміла, що роблять мої колеги, а то ввечері ні слова про роботу, а вдень - ні слова, бо не дають. По-друге, у колег хороші ідеї щодо проектів і мені, як тренету, вдалося швидко зорієнтуватись, щоб дати пораду.

2 коментарі:

  1. Ольго, Ви вмієте писати рефлексію!!!
    Я вірю, що навчуся також, бути постійним читачем Вашого блогу!

    ВідповістиВидалити
  2. Олю! Ви, як завжди, скурпульозна, аналітична, критична до себе і вміюча бачити перспективу. Я у Вас вчилася раніше, буду вчитися і тепер.

    ВідповістиВидалити