пʼятницю, 2 грудня 2011 р.

Після прочитання перших коментарів

Сьогодні я знаю свої конкретніші цілі. Я вчора перечитала "Капітал оцінювання" в перекладі Ніни Петрівни. Це вражає та змушує перебудувати свої цілі. Виявляється, що можна поміряти та оцінити дуже багато речей, на які ми на уроці не звертаємо уваги. А через це їх розвиток в кожного учня відбувається якось само по собі, або не відбувається. Я хочу навчитись не тільки вдало використовувати чужі форми оцінювання, а зрозуміти глибинну суть створення таких форм, критеріїв, щоб "міряти" ті речі, які мені будуть потрібні у процесі навчання своїх учнів та й у процесі свого професійного становлення. Окрім цього,я хочу також допомогти учням навчитися самим оцінювати результати свого навчання і будувати власну траєкторію навчання не лише в цьому проекті.
Дякую за коментарі та чекаю наступних.

Немає коментарів:

Дописати коментар